Apache Hawk MX 16 Ah 19" 2019 elektrokolo
-
38 990 Kč
- Cena bez DPH: 32 223 Kč
-
- Výrobce: Apache
- Kód výrobku: 16 Ah
- Dostupnost: vyprodáno
Podrobný popis:
- kompletně přepracovaný hliníkový rám s originálními profily hlavních trubek a hydroformovanou spodní rámovou trubkou s částečně integrovanou baterií
- extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm
- možnost vlastního nastavení řídícího softwaru včetně zvýšení limitu rychlosti
- lithium-iontová rámová baterie značky LG s celkovou kapacitou 16 Ah (576 Wh)
- vzduchová vidlice SR Suntour XCR 32 AIR RL-R se zdvihem 100 mm a možností uzamčení z řídítek
- pevná 29“ zapletená kola s 21 mm širokými ráfky Remerx Rock Disc a plášti Schwalbe Smart Sam
- desetirychlostní sada Shimano Deore s hydraulickými kotoučovými brzdami
- profilované kliky s nepadacím hliníkovým převodníkem
- kvalitní komponenty domácí značky Spectro
návod ke stažení
Technické parametry
| Rám | Alloy 6061 |
|---|---|
| Vidlice | SR Suntour XCR 32 AIR RL-R se zamykáním z řidítek |
| Velikost kol | 29" |
| Převody | 1x10 |
| Motor | Bafang MaxDrive 250W |
| Baterie | LG 36 V / 16 Ah (576 Wh) Li-Ion |
| Systém | Bafang MaxDrive |
| Displej | TFT Colour |
| Dojezd | 85 - 160 km |
| Řidítka | SPEC 31,8 mm 720 mm |
| Představec | SPEC MTB 80mm |
| Brzdy | Shimano Acera M396 - 180mm |
| Řazení | Shimano Deore M6000 |
| Převodník | Spec / 38T NW (nepadací) |
| Kazeta / volnokolečko | Shimano HG 500 11-42/10 |
| Řetěz | KMC X10e |
| Přehazovačka | Shimano Deore M6000 |
| Ráfky | Remerx Rock Disc |
| Pláště | Schwalbe Smart Sam 2,25" |
| Náboj přední | Shimano Alivio M4050 |
| Náboj zadní | Shimano Alivio M4050 |
| Sedlovka | SPEC 30,9 / 350 mm |
| Sedlo | Spectro Sport |
| Barva | světle šedá, černá |
POHONNÁ JEDNOTKA
Srdcem tohoto modelu je extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. Motor je v rámu uložen pod úhlem 40 stupňů, čímž bylo dosaženo nejen sportovnějšího vzezření, ale především lepší průchodnosti členitým terénem. Nastavení motoru lze díky chytrému softwaru kdykoliv snadno změnit, včetně možnosti zvýšení rychlostních limitů.
Srdcem tohoto modelu je extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. Motor je v rámu uložen pod úhlem 40 stupňů, čímž bylo dosaženo nejen sportovnějšího vzezření, ale především lepší průchodnosti členitým terénem. Nastavení motoru lze díky chytrému softwaru kdykoliv snadno změnit, včetně možnosti zvýšení rychlostních limitů.
BATERIE
Na spodní trubce rámu našla své místo moderní baterie LG Li-Ion s kapacitou 16 Ah (576 Wh) a dojezdem až 160 km na jedno nabití. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Celková dojezdová vzdálenost závisí kromě kapacity baterie také na profilu trati, hmotnosti jezdce a jeho jízdním stylu.
Na spodní trubce rámu našla své místo moderní baterie LG Li-Ion s kapacitou 16 Ah (576 Wh) a dojezdem až 160 km na jedno nabití. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Celková dojezdová vzdálenost závisí kromě kapacity baterie také na profilu trati, hmotnosti jezdce a jeho jízdním stylu.
OVLÁDACÍ DISPLEJ
Veškeré informace o jízdě jsou zobrazeny na multifunkčním TFT Colour displeji umístěném přímo na řídítkách. Kromě zvoleného jízdního režimu jsou na displeji vyobrazeny také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K obsluze displeje i celého elektrického systému slouží oddělený tlačítkový ovladač uchycený u levého madla vedle brzdové páčky. Novinkou je přítomnost USB konektoru pro dobíjení mobilních zařízení.

Veškeré informace o jízdě jsou zobrazeny na multifunkčním TFT Colour displeji umístěném přímo na řídítkách. Kromě zvoleného jízdního režimu jsou na displeji vyobrazeny také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K obsluze displeje i celého elektrického systému slouží oddělený tlačítkový ovladač uchycený u levého madla vedle brzdové páčky. Novinkou je přítomnost USB konektoru pro dobíjení mobilních zařízení.

GEOMETRIE
19"21"23"A / úhel hlavové trubky717171B / úhel sedlové trubky737373C / efektivní délka rámu600620640D / aktuální délka rámu574594E / výška sedlové trubky482533F / délka zadní stavby503503503G / rozvor kol11431164H / výška hlavové trubky120135
19"
21"
23"
A / úhel hlavové trubky
71
71
71
B / úhel sedlové trubky
73
73
73
C / efektivní délka rámu
600
620
640
D / aktuální délka rámu
574
594
E / výška sedlové trubky
482
533
F / délka zadní stavby
503
503
503
G / rozvor kol
1143
1164
H / výška hlavové trubky
120
135
| Technické specifikace | |
| Baterie | Na spodní trubce rámu našla své místo moderní baterie LG Li-Ion s kapacitou 16 Ah (576 Wh) a dojezdem až 160 km na jedno nabití. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Celková dojezdová vzdálenost závisí kromě kapacity baterie také na profilu trati, hmotnosti jezdce a jeho jízdním stylu. |
| Displej | OVLÁDACÍ DISPLEJ Veškeré informace o jízdě jsou zobrazeny na multifunkčním TFT Colour displeji umístěném přímo na řídítkách. Kromě zvoleného jízdního režimu jsou na displeji vyobrazeny také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K obsluze displeje i celého elektrického systému slouží tlačítkový ovladač uchycený u levého gripu. Novinkou je přítomnost USB konektoru pro dobíjení mobilních zařízení. |
| Motor | Srdcem tohoto modelu je extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. Motor je v rámu uložen pod úhlem 40 stupňů, čímž bylo dosaženo nejen sportovnějšího vzezření, ale především lepší průchodnosti členitým terénem. |
| Popis | Oblíbený model horského elektrokola nyní se zcela přepracovaným hliníkovým rámem, částečně integrovanou baterií, novým barevným displejem a silným středovým pohonem s velmi vysokým točivým momentem. Kvalitní vzduchová vidlice, přesné desetirychlostní řazení i širokými ráfky opatřená 29" zapletená kola se postarají o to, abyste si jízdu terénem užili tak, jako nikdy předtím. S pomocí silného elektromotoru snadno zdoláte vše, co se vám odváží postavit do cesty. |
| Vlastnosti | Klíčové vlastnosti: kompletně přepracovaný hliníkový rám se sportovně střiženou geometrií a částečně integrovanou baterií středový elektromotor Bafang MaxDrive s maximálním točivým momentem až 80 Nm lithium-iontová rámová baterie LG s kapacitou 16 Ah (576 Wh) vzduchová vidlice SR Suntour XCR 32 AIR RL-R se zamykáním z řidítek |
Nic ke stažení






